پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118835
رويکرد جديد نظام سلطه :اختلافات دروني ،تحريف وانحراف در قرائت اسلام ناب محمدي (ص)
تاریخ انتشار : 1393/06/19
نمایش : 2591
کارشناس مسائل سياسي در نشست بصيرتي بسيجيان شهر باباحيدرگفت: در سه،چهار سال گذشته به دليل عدم توفيق و شکست هاي مکرر دشمن و ايجاد روحيه استکبار ستيزي در عرصه جهاني ، يکي ازاستراتژي ها و رويکردهاي دشمن به سمت جنگ درون تمدني و اختلافات دروني و تحريف و انحراف در قرائت اسلام ناب متمرکز شده است.
       به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس اسلامي افزود: شکل اين تحريف ها را امروز در قامت گروه هاي تکفيري،جبهه النصره،داعش و شيعه افراطي مي توان مشاهده کرد و متاسفانه آمريکايي ها و رژيم صهيونيستي توانسته اند با شيوه هاي مختلف جوامع اسلامي را درگير موضوعات داخلي کنند.
       وي در ادامه افزود: لذا امروز دشمن در جنگ نرم با استفاده از ابزارهاي مختلف و در راس آن ها رسانه و بخصوص ماهواره به ميدان آمده و براي جلوگيري از پيشرفت اسلام ناب و برهم زدن عمق استراتژيک اين تفکر، به مقابله پرداخته است و متاسفانه شاهد هستيم در مقابل اين تفکر در شبکه هاي ماهواره اي با ارائه مدل هاي ساختگي و قرائت هاي غلط از اسلام همچون معرفي اسلام وهابي،اسلام امريکايي اردوغاني ترکيه، اسلام شيعه افراطي و حمايت همه جانبه از اين گروهها،شبکه هاي متعددي را با نام اسلام تاسيس نموده اند که گروهي از اين شبکه هاي افراطي به مخالفت با شيعه و گروهي به مخالفت با اهل سنت مشغولند و طبق شواهد و قرائن همه اين شبکه هاي ماهواره اي از يک مرکز و منبع تغذيه مالي و لجستيکي مي شوند .لذا بر همه ما شرعاً ، قانوناً و اخلاقاً فرض و وظيفه است از تفکر اسلام ناب در مقابل اين همه هجمه ها پشتيباني کنيم و مردم و جامعه را از نقشه شومي که استکبار و نظام سلطه در جريان جنگ نرم بوسيله ماهواره براي خانواده هاي مذهبي مسلمان طراحي نموده آگاه کنيم و بحث روشنگري را در راس برنامه هاي خود در جبهه مقابله فرهنگي داشته باشيم.
 
       نگاهي کوتاه به ماهواره هاي مستقر بر فرازآسمان ايران ومنطقه  غرب آسيا(خاورميانه) ما را با حقيقتي که در آن روي سکه ي شبکه هاي به ظاهر مذهبي است آگاه مي سازد،و اين حقيقت حکايت از آن دارد که جهان اسلام ومنطقه غرب آسيا( خاورميانه) و به ويژه ايران اسلامي به دلايل متعددي از جمله دلايل سياسي، امنيتي ، تاريخي و مذهبي بيش از ديگر مناطق ، هدف آماج اين شبکه ها و برنامه هاي به ظاهر مذهبي و شبه مذهبي قرار گرفته است.
     دربين بيش از۸۰ شبکه ماهواره اي مذهبي در منطقه غرب آسيا(خاورميانه) که به تبليغ وترويج اديان وفرق مختلف وبعضا نو ظهور مي پردازند ، حدود۲۳ شبکه ، برنامه هايي به زبان فارسي ارائه مي کنند ودر کنار اين شبکه ها، تعداد زيادي شبکه فارسي زبان به ترويج تفکر الحادي يا سکولار همت گمارده اند.
       عباس اسلامي در ادامه اشاره کرد:دراين ميان، شبکه هايي هستند که صرفا باهدف تبليغ يک دين يا مذهب خاص فعاليت مي کنند ، شبکه هايي نيز مي باشند که به صورت پاره وقت آنتن خود را در اختيار برنامه هايي ديني قرار مي دهند. آنچه در نگاه نخست به اين شبکه ها مشهود است ، هدف گذاري براي تبليغ و نشر يک عقيده است اما آنچه در نگاهي عميق تر به دست مي آيد، گاهي تحريف، تخريب و تحقير عقيده اي ديگر است. از اين منظر، مي توان شبکه ها يا در واقع برنامه هايي را که به باورهاي ديني و اساساً اسلام به ويژه تشيع حمله مي کنند نيز در زمره شبکه هاي ديني (با کارکرد ضد ديني) دانست.
دست هايي که پيش تر در قالبي پنهان تر سعي در ايجاد اختلاف وجنگ مذهبي ميان اديان و مذاهب مختلف داشته، امروز در قالب شبکه هاي ماهواره اي ، اينترنتي و اجتماعي ، نيت پليد خود را عيان ساخته اند .
      لذا تمامي دلسوزان اسلام عزيز وظيفه دارند در اين جنگ فرهنگي و عقيدتي که دشمنان و جبهه باطل عليه اسلام به راه انداخته اند، تا مي توانيد روشنگري و آگاهي بخشي کنند و چهره واقعي سران زر و زور و تزوير را که به اسم اسلام، تيشه به ريشه اسلام مي زنند به همه عالم معرفي نمايند و انشاالله به فضل و عنايت پروردگارعالم به زودي شاهد نابودي جريان شيطان و ظهور دولت يار باشيم. انشالله
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html